Link Assistant Rapporten

Om de zoekwoord resultaten te monitoren, kun je gebruik maken van de rapporten in Link Assistant. Deze rapporten kun je in de enterprise versie ook opslaan, publiceren via email of via ftp.

Standaard zijn er een aantal rapporten aanwezig in Link Assistant. Deze rapporten kun je bewerken, maar ook gebruiken als basis voor nieuwe rapporten.

Nieuw rapport maken

  1. Klik op + om een nieuw rapport te maken.
  2. Geef het rapport een naam
  3. Selecteer een bestaande template of kies voor lege template om met een schoon rapport te beginnen

  1. Rapport Instellingen aanpassen.
    Hier kun je tags selecteren die getoond moeten worden in het rapport, een kleurenschema kiezen voor het rapport of de taal, datum notatie en scheidingstekens selecteren.
  2. Deze velden kun je toevoegen aan het rapport door op + te klikken, links naast het betreffende veld.
  3. Klik op het potloodje om het betreffende veld aan te passen of op het prullenbakje om het veld uit het rapport te verwijderen.

Als je klaar bent met wijzigen, klik je op Opslaan rechtsboven in de hoek.

Rapport Publiceren

Link Assistant kan rapporten maken in HTML en PDF formaat en deze lokaal opslaan, versturen per email of publiceren via FTP.

In dit voorbeeld gaan we lokaal een HTML rapport opslaan.

Klik op Publiceer linksboven in het scherm en volg de aanwijzingen van de wizzard.

  • Laatste update op .
© 2020 Cloud Workx - Zevenblad 23, 7623 CH Borne, Nederland | KVK 08144910 +31 (0)53-2340100